Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпроса за 166

    Здравейте колеги, тези дни съдействах за покупката на Алфа 166 на мой познат. Колата е 166 фейслифт 2.4 jtd 175 к.с. Distinctive с пакет TI, произведена 11.2003 г. и регистрирана 2004 г.Имам няколко въпроса, на които засега неможах да намеря отговор.
    1. Вентилаторите работят почти постоянно и на максимална степен при пуснат климатик / зареден е с фреон и охлажда много добре /. Имам Ланчия Либра и при мен не е така.
    2. Осветлението на таблото с приборите / оборотомер, спидометър..../ не работи. Дали са крушки или предпазител или............
    3. На един от фаровете ксенона не може да превключи на дълги. Прави опит, но механизма заяжда. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
    4. Още един отново електрически проблем. Светлините на централната конзола примигват на моменти,понякога постоянно, особенно ако не са включени фаровете / незнам каква е зависимостта, вероятно натоварването/. Динамото зарежда 13,8 В в моторния отсег и горе долу толкова в багажника при акумулатора / чисто нов, но 80Ач вместо стария 100 Ач/. Предполагам и фаровете и стоповете мигат, но там не се забелязва толкова осезаемо, като на централната конзола и ics-са. При загасен двигател няма проблем.
    Казах си проблемите ще очаквам помощ от запознатите. Всичко друго си работи по колата, върви чудесно и вози прилично за 18“ джанти с които е.

  • #2
    С тази компилация от електрически проблеми си директно за хора занимаващи с токове, защото оттук може да стане голяма бъркотия.
    Първо да ти прегледат силовите агрегати и инсталации, а след това електрониката.
    За електрониката може и при други хора ако усетиш, че ти бърникат хаотично и налучкват - разбиращите хора веднага се насочват където трябва.
    А, за акумулатора и аз мога да ти кажа, че това не е твоя.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #3
      За друго не знам, ама с тези 80Ah не е никак добра идея да се кара. Алтернатора се натоварва и електрониката е силно вероятно да прави мизерии.
      Примерно аз имах проблем с ABS/VDC-то със стария оригинален пак 100Ah, но издъхнал акумулатор. Смених го и ядове нямам никакви.
      sigpic
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
      Fiat Punto 1.2HSD 1995

      Comment


      • #4
        Един въпрос - не по темата, но какво да се прави - тази фейслифтка бургаска ли е??
        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
          Един въпрос - не по темата, но какво да се прави - тази фейслифтка бургаска ли е??

          Да !
          Last edited by misk; d.m.y г., 17:12.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от misk Покажи съобщение
            ...чисто нов, но 80Ач вместо стария 100 Ач/....
            Първоначално публикувано от borvass Покажи съобщение
            За друго не знам, ама с тези 80Ah не е никак добра идея да се кара. Алтернатора се натоварва и електрониката е силно вероятно да прави мизерии.
            Примерно аз имах проблем с ABS/VDC-то със стария оригинален пак 100Ah, но издъхнал акумулатор. Смених го и ядове нямам никакви.
            Аз нямам ВДЦ и карах 2 зими с нов Монбат 75 мАч без никакъв проблем. После прехвърлих този акумулатор на другата кола и още си работи.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #7
              Днес остана малко време за колата.
              По въпроса за вентилаторите, явно всичко е наред. През актуатора на ФЕС-а си работят нормално. Дори и първа степен е шумна / спрямо Либрата /. Може би не трябва втората степен да се включва толкова често, но никой не казва как е при него.
              След смяна на половината крушки и наместване на останалите таблото светна. Смяната е учудващо лесна.
              Мигането по централната конзола е явно от слаба връзка. Никъде по останалата част от осветлението няма такова трептене, не е от динамото Остава да намерим къде е тази слаба връзка.На ксенона още не му е дошъл ред.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от misk Покажи съобщение
                ...По въпроса за вентилаторите, явно всичко е наред. През актуатора на ФЕС-а си работят нормално. Дори и първа степен е шумна / спрямо Либрата /. Може би не трябва втората степен да се включва толкова често, но никой не казва как е при него...
                И аз си мислех, че всичко е наред с вентилаторите, но не посмях да се изкажа, защото не съм ги наблюдавал кой знае колко. Втората степен си се включва редовно когато си на климатик - нормално е. Всъщност, ако спрат перките, климатикът изчезва на секундата.

                Колкото до разликата с Либрата, предполагам, че нейната климатична инсталация е по-различна - все пак 166 е доста по-голяма.
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                Блог за работа и кариера

                sigpic

                Comment

                Working...
                X